Dec. 28, 2009 Äntligen!




Äntligen! Nu åker vi. Vi har fått lov av doktorn att åka, bara vi är tillbaka den 11 januari. Så kort tid har vi inte varit där på flera år, men det är bättre än inget. Jag orkar inte heller så mycket. Jag gör en rolig grej på ett par timmar en dag, sedan får jag vila två. Nu får jag sovra ordentligt.

Det ska bli intressant att se hur det är nu, när skogen bakom det bärnstensgula huset som kikar på oss i smyg är borta. Jag har betraktat den så många gånger. Det var där jag för första såg en riktig amerikagran, ni vet en sådan som Disney har och som Stenbergs tillverkar utanför sitt kontor i Gamla Stan. I somras var jag lite ledsen för att några granar hade dött, men nu är alltså alla borta. Vi får ha en liten sorgestund i morgon.


Gå in i skogen. Andas in djupt. Njut!

Hallå Estland! Vi kommer!
Trackback
RSS 2.0